אפריל 22, 2024

מעקות בטיחות למיטה לגיל השלישי

מדובר על אחד המוצרים הפופולאריים ביותר בקרב אנשים מבוגרים וקשישים. מעקות בטיחות מונעים נפילות מהמיטה. כיום, יש כל מיני דגמים של מעקות בטיחות. אפשר למצוא מעקה בטיחות עם שולחן ומתקן לכיסאות ואפשר גם למצוא מעקה בטיחות קומפקטי. איך תדעו שאתם בוחרים את מעקה הבטיחות המתאים למיטה?

אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה.
הכתבה בשיתוף עם אתר מכל הלב.

פונקציות שחשוב שיהיו במעקה הבטיחות

כפי שהזכרנו קודם לכן, יש כל מיני דגמים של מעקות בטיחות. אם המבוגר או הקשיש מתקשר עם מי שנמצא איתו, הרי שנמליץ לרכוש מעקה בטיחות הכולל גם שולחן ומתקן לכוסות. כך הוא יוכל לארח אחרים והמעקה ישמור על בטיחותו בלבד. כלומר ימנע מצב של נפילה. אגב, אם מדובר על מבוגר או קשיש שאינו מתקשר, אז אפשר בהחלט להסתפק במעקה פשוט ללא שום פונקציות נוספות. עלותו תהיה גם זולה יותר. 

בחירת דגם המעקה

על מנת שתוכלו לרכוש את המעקה הטוב ביותר לאדם אותו אתם סועדים, תוכלו לבקש מהחברה שמייצרת את אותן המעקות, להראות לכם הדמיית מחשב של המעקה. כך תוכלו להיות בטוחים שהמעקה יהיה בטיחותי וגם יהיה נוח. במסגרת הדמיית המחשב, תוכלו לצפות בכל מיני דגמים של המעקה ותוכלו לראות כיצד המעקה מתלבש על המיטה. 

אחריות על המעקה

כל מעקה בטיחות שאתם רוכשים, צריכה להיות עליו אחריות מלאה. האחריות תכסה כל מיני סוגים של נזקים. אגב, יש לבדוק שהמעקה עומד בתקנים הרלוונטיים וזאת על מנת להבטיח 100 אחוז בטיחות. 

מה חשוב לבדוק לפני הרכישה?

לפני שאתם רוכשים את המעקה, שימו לב לדברים האלה:

-עליכם לקבל הדרכה קצרה לגבי תפעול המעקה. התפעול אמור להיות פשוט, נוח וקל. 

-עליכם לוודא שהמעקה אכן עושה את העבודה. בקשו מהמוכר להדגים לכם (אל תוותרו על הדגמה). ככה תהיו בטוחים שהמוצר אכן עובד כמו שצריך.

-עליכם לוודא שיש את כל הפונקציות הנדרשות בדגם המעקה שבחרתם.

איפה רוכשים מעקות בטיחות?


אפשר לרכוש אותן בכל חנות שמתמחה במכירת ציוד לגיל השלישי. אפשר להגיע ישירות לחנות ואפשר

גם לבצע את הרכישה באתר האינטרנט של החנות. אם אתם לא בטוחים בדגם של המעקה ורוצים לדעת יותר פרטים, תמיד תוכלו להיעזר בנציגי השירות ולשאול את כל השאלות הרלוונטיות בטרם הרכישה. 

אביזרי עזר נוספים לגיל השלישי

מלבד מעקות בטיחות, תוכלו גם לרכוש אביזרי עזר נוספים שיקלו על התפקוד של המבוגרים והקשישים ויספקו להם איכות חיים טובה. לדוגמה, אפשר לרכוש מקלות הליכה, אביזרים לכושר גופני בישיבה, עזרים להלבשה והנעלה, כסאות רחצה, הליכונים ורולטורים ועוד. כמובן יש לבדוק שכל המוצרים איכותיים ומגיעים עם תו תקן בינלאומי. אל תוותרו גם על השוואת מחירים. בדקו את מחירי הפריטים בכמה חנויות וגם באינטרנט וכמו כן בדקו האם יש המלצות על החברה, החנות או האתר. כאשר אספתם את כל המידע הרלוונטי, תוכלו לבצע את הרכישה בראש שקט.