יולי 27, 2024
ניהול ואחזקת מבנים

טיפים לבחירת חברה לניהול ואחזקת מבנים

בארץ פועלות המון חברות המציעות שירותי ניהול ואחזקת מבנים. על כן, הבחירה באחת הנכונה והמתאימה הופכת למאתגרת. בכתבה הבאה, נציג טיפים שיעזרו לכם לבחור בהצלחה חברת לניהול ואחזקת מבנים.

הכתבה בשיתוף עם https://1shine.co.il

טיפ מס' 1 – בחרו בחברה שיש לה ניסיון מוכח בניהול ואחזקה של מבנים

הניסיון צריך לבוא לידי ביטוי בשני תחומים מרכזיים: ניהול ועד בית בצורה אפקטיבית ונכונה עם כמה שפחות חיכוכים וניהול תחזוקה של הבניין המשותף. כמובן הדבר כולל קשר עם ספקים מעולם הגינון, הדברה, ביוב, חשמל, אינסטלציה ועוד.

טיפ מס' 2 – בחרו בחברה שיש לה תודעת שירות ברמה גבוהה

לחברה שאתם בוחרים, צריכה להיות תודעת שירות מהגבוהות ביותר בשוק. אם מדובר על חברה שתהיה אחראית לספק את השירות לבניינים גדולים, עליכם לבדוק שיש לה רמת זמינות גבוהה. תודות לכך, תוכלו לקבל מענה מהיר לטיפול במפגעים או כמובן תוכלו להתריע על סכנות. כמו כן, החברה גם צריכה לנהל מדי פעם שיחות עם הדיירים לגבי החזון העתידי של הבניין וכמובן לגבי תיקונים שיש לבצע בהקדם.

טיפ מס' 3 – בדקו את התמחור

מומלץ לקחת הצעות מחיר ממספר חברות המספקות שירותי ניהול ואחזקת מבנים. כך תוכלו לדעת שההצעה שקיבלתם היא הגיונית ולא יקרה מדי. כמו כן, אפשר גם לבצע בירור מעמיק לגבי העלות של עבודות הגינון, ההדברה, תחזוקת המעליות וכך אפשר לבדוק שהמחיר המוצע הוא אכן הגיוני. אפשר גם לנסות להתמקח על המחיר.

טיפ מס' 4 – דרכי התקשרות עם החברה

כיום, לא מספיק להשתמש רק בטלפון או בפקס על מנת לצור קשר עם נציגי החברה. מומלץ לוודא שהחברה גם מפעילה דף פייסבוק באמצעותו ניתן להתקשר עימה וכמו כן שיש לה גם כתובת מייל פעילה למענה על שאלות או לדיווח על בעיות ותקלות.

טיפ מס' 5 – בדקו שיש המלצות על החברה

אם יש דיירים מבניינים אחרים שגם משתמשים בשירותיה של החברה ומרוצים מהשירות, הרי שמדובר על יתרון גדול ומשמעותי. אפשר גם לבדוק המלצות על החברה בכרטיס העסק המופיע בגוגל וכמו כן ברשתות החברתיות.

ונסיים עם שאלות ותשובות בנושא חברה לניהול ואחזקת מבנים

-באיזה תחומים חברת אחזקת מבנים צריכה לטפל?

כל אלה: ניקיון, תשלום חשבונות, גבייה, אחזקה, ביטוח.

-מהם היתרונות של שירות אחזקת מבנים?

מלבד היתרונות הברורים שהם שירותי אחזקה ושירותי ניקיון טובים ומקצועיים, יש גם יתרון נוסף והוא טיפול בכל תקלה שנמצאת במסגרת האחריות של החברה תוך מספר שעות. הדבר חוסך זמן וגם חוסך את ההתרוצצות של דיירי הבניין בכל הקשור לטיפול בתקלה.

-מהו טווח המחיר של עלות חברת ניהול וועד בית?

מדובר על 1.5 שקלים למטר לבניין שרמת המורכבות שלו נמוכה ועד 15 ש"ח למטר לבניין שרמת המורכבות שלו גבוהה.