בריאות ולייף סטייל

מאכלים שיכולים לפגוע בחשק המיני שלכם ומאכלים שמעוררים חשק מיני

הידעתם שיש מאכלים שפוגעים בחשק המיני במקום לעורר אותו? הצטרפו אלינו לכתבה מעניינת ביותר, בה נזכיר מאכלים שיכולים לפגוע בחשק המיני ומאכלים שמעוררים חשק מיני.
הכתבה נעשה בשיתוף עם g69 חנות למוצרי מין.

אלו הם המאכלים שפוגעים בחשק המיני

אלכוהול

הוא עוזר להסיר עכבות אבל צריך להיזהר עם הצריכה שלנו, מכיוון שצריכת מוגזמת יכולה לגרום למצב של דיכאון וגם יכולה להפחית את ייצור הטסטוסטרון אצל הגברים. מה שיביא בסופו של דבר לפגיעה בחשק המיני.

קפה

ממש כמו האלכוהול, גם צריכת קפה ברמה מוגזמת, יכולה לפגוע בחשק המיני. הוא נפגע בגלל שהקפה יכול לגרום לחוסר איזון הורמונלי. על כן, שימו לב לכמות כוסות הקפה שאתם שותים מדי יום. ההמלצה היא לשתות פחות מ-5 כוסות ביום.

נענע

יש הנוהגים ללעוס עלי נענע בטרם יגיעו למצב אינטימי עם בן או בת הזוג וזאת על מנת לשמור על ריח פה נעים. הבעיה היא שיכולה להיות השפעה שלילית על חיי המין וזאת משום שהמנטול שיש בנענע יכול לגרום לירידה ברמות הטסטוסטרון. אגב, אם תחליף שגם ימנע את הריח הרע מהפה, תוכלו ללעוס ג'ינג'ר במקום נענע.

ממתיקים מלאכותיים

הם מכילים חומר הנקרא אספרטיים. הוא גורם להפחתת שחרור הסרוטונין בגוף. זהו כימיקל שאחראי על הגברת הדחף המיני. אגב, מחסור בכימיקל זה יגרום לא רק לחוסר חשק מיני אלא גם לכאבי ראש, עצבנות ודיכאון. על כן, מומלץ להפחית בצריכה של משקאות דיאט וממתיקים מלאכותיים (לדוגמה, סוכרזית ועוד).

מזון משומר

הוא מכיל כמויות גדולות של נתרן. הדבר גורם לצמצום זרימת הדם בגוף וגם זרימת הדם לאיברי המין. על כן, יש לא להגזים באכילת מזון משומר.

מוצרי סויה

הם מכילים הורמון הנקרא פיטואסטרוגן. ההורמון הזה יכול לצור חוסר איזון הורמונלי לא רק אצל נשים אלא גם אצל גברים. מה שיוביל לפגיעה בחשק המיני.

ליקריץ

סוכריות המכילות חומצה גליצריזית. החומצה הזאת לא בריאה והיא גורמת להפחתה של רמות הטסטוסטרון בגוף. מה שמוביל לפגיעה בדחף המיני.

אלו הם המאכלים שמעוררים חשק מיני

טונה, גרעיני חמניות, דגנים מלאים, אבטיח, אספרגוס, נבטים ואגוזים. כל אלה מכילים תיאמין הנקרא גם ויטמין B1. יש לו יתרונות רבים בהם, מעורר אנרגיה, מסייע לתפקוד מערכת העצבים והמוח, מונע דיכאון ומשפר ריכוז.

תרד, פטרוזיליה, קטניות, גרעיני חיטה, שקדים ומיץ תפוזים

כל אלה מכילים סידן ומגנזיום. יש להם יתרונות רבים בהם, הגברת החשק המיני, הרגעת סיבי השרירים בגוף, הזרמת דם ללב, הרגעת עצבים והפגת מתחים.

זרעי פשתן, אגוזי מלך ודג סלמון

כל אלה מכילים אומגה 3. יש לאומגה 3 יתרונות רבים בהם, הגברת רמת הסרוטונין, שיפור מצב הרוח ועוד.

בננות, אבוקדו, רימונים, ענבים, שומשום, קקאו

כל אלה מכילים אשלגן וויטמין B2. יש להם יתרונות רבים בהם, העלאת רמת האנרגיה בגוף, הגברת החשק המיני ועוד.