אפריל 28, 2024
כיצד תוכלו לנקות בצורה יסודית את המשרד שלכם?

כיצד תוכלו לנקות בצורה יסודית את המשרד שלכם?

על מנת שיהיה אפשר לשמור על סביבת עבודה נקייה וגם בריאה במשרד, יש להקפיד על ניקיון יסודי של המשרד. בכתבה הבאה, יוצגו טיפים שמומלץ שתיישמו בכל הקשור לניקוי המשרד שלכם.

מוכנים? אנחנו מתחילים!
הכתבה בשיתוף עם חברת ניקיון משרדים בתל אביב.

טיפ מס' 1 – הכנה וארגון

לפני שאתם מתחילים בניקוי יסודי ומעמיק, חשוב שתכינו ותארגנו את חלל המשרד שלכם. נקו את העומס שיש על שולחנות הכתיבה, על הארונות ועל משטחים אחרים במשרד. עשו מיון ואחסנו מסמכים חשובים, היפטרו מפריטים מיותרים וצרו סביבת עבודה שתהיה יעילה ופונקציונאלית יותר. אם תיישמו את הטיפ הזה, אתם תראו בעצמכם שהוא לא רק יקל על הניקיון אלא גם יעזור לכם לשמור על הניקיון לאורך זמן.

טיפ מס' 2 – ניקוי אבק

אבק מצטבר על משטחים, מדפים ומוצרים אלקטרוניים. נקו אבק מכל המשטחים, כולל שולחנות כתיבה, מדפים, אדני חלונות וארונות. השתמשו במטליות מיקרופייבר הלוכדות חלקיקי אבק ביעילות.

טיפ מס' 3 – שאיבת חלל המשרד

לאחר ניקוי האבק, תשאבו את כל חלל המשרד. שימו לב במיוחד לאזורים שקשה להגיע אליהם. שאיבת האבק מסירה אבק, לכלוך ופסולת מהשטיחים והרצפות ומשאירה אותם נקיים ורעננים.

טיפ מס' 4 – חיטוי משטחים

כדי לשמור על מקום עבודה בריא, חיוני לחטא את המשטחים שיש בחלל המשרד.
השתמשו במגבונים לחיטוי או בתמיסה של מים וחומר ניקוי עדין לניקוי ידיות של דלתות, מתגי תאורה, מקלדות, עכברי מחשב, טלפונים וציוד משותף. שימו לב במיוחד לחללים במשרד כמו השירותים, המטבח ואזורים נוספים משותפים.

טיפ מס' 5 – ניקוי הרצפה והחלונות

השלב האחרון בניקוי המשרד כולל התמקדות ברצפה ובחלונות. מומלץ קודם לשאוב את הרצפה ולאחר מכן לשטוף אותה עם חומר ניקוי מתאים להסרת לכלוך וכתמים. אם יש לכם שטיחים מקיר לקיר, מומלץ לשקול ניקוי בקיטור או לשכור צוות מקצועי המומחה בניקוי שטיחים.
לחלונות תפקיד משמעותי בהכנסת אור טבעי למשרד וביצירת ואווירה נעימה. נקו חלונות ומשטחי זכוכית באמצעות תרסיס לניקוי חלונות.

כמה מילים לסיכום…

במידה ותבחרו ליישם את כל הטיפים שהוזכרו לעיל, אנחנו בטוחים שתוכלו להנות ממשרד נקי, מצוחצח ומבריק. אגב, במידה ואתם מתקשים ליישם את הטיפים מפאת זמן, תמיד תוכלו לשכור את שירותיה של חברת ניקיון משרדים. בארץ פועלות המון חברות המספקות את השירות בכל רחבי הארץ. עשו השוואה בין החברות השונות, בדקו דירוג, קראו חוות דעת (ניתן לקרוא חוות דעת באתר הרשמי של החברה, בכרטיס העסק המופיע בגוגל וכמובן גם ברשתות החברתיות) וכמובן בדקו גם מהו המחיר המבוקש על השירות (הכי טוב יהיה לקבל הצעות מחיר מפורטות שישלחו אליכם במייל או בהודעת וואטסאפ). לאחר שיש בידיכם את כל הנתונים, תוכלו לבחור את החברה המתאימה לניקוי המשרד שלכם. שיהיה בהצלחה.