אפריל 30, 2024
מקסיקו

מקסיקו – סן קריסטובל והסביבה

אם אתם מחפשים מידע לגבי מקסיקו – סן קריסטובל והסביבה, (אנחנו ירוקים מקנאה) אנחנו אמנם ממליצים בחום להגיע לפסטיבלים שבעיר, אבל האמת היא שיש עוד לא מעט מה לעשות ומה לראות באזור הזה של סן קרינטובל. הנה כל מה שרציתם לדעת על אחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר במקסיקו.

סן קריסטובל דה לאס קאסאס היא עיר יפהפייה שמושכת אליה רבבות תיירים כמעט בכל ימות השנה, והיא עיר אשר ממוקמת במדינת צ'יאפס המקסיקנית. מאז ומתמיד, זהו יעד שנחשב תיירותי ופופולרי מאוד בשל המורשת התרבותית הייחודית של האזור, אבל לא רק. מעבר למורשת תרבותית עשירה במיוחד, חיי הלילה התוססים והנוף הטבעי המדהים באזור הם מוקדי עניין שמושכים תיירים מכל קצוות תבל. אם אתם מתכננים טיול למקסיקו בקרוב, זהו אחד היעדים הראשונים שנמליץ לכם עליו.

למי מומלץ ביקור בסן קריסטובל דה לאס קאסאס?

בין אם תתכננו טיול הכולל את קנקון מקסיקו או כל יעד אחר בסביבה, תמיד יהיו כמה יעדים שאסור יהיה לכם לפספס. ומההיסטוריה והתרבות העתיקה שלה ועד לאטרקציות ופעילויות רבות או אפילו פסטיבלים ידועים, סן קריסטובל דה לאס קאסאס נחשבת יעד מומלץ לכל סוגי המטיילים ובכל הגילאים.

האזור מאוד ידוע ברחובות הצבעוניים והחיים כל כך, שמלאים באנשים מכל הסוגים שמוכרים את מרכולתם. מומלץ לדעת, המקומיים מגיעים לעיר זו כדי למכור עבודות יד מסוגים שונים בפסטיבלים המקומיים. תוכלו להשיג כאן עבודות יד שלא תוכלו להשיג בשום מקום אחר בעולם (ובמחירים ממש אטרקטיביים).

מה עוד כדאי לדעת על מקסיקו – סן קריסטובל?

מעבר למה שציינו עד כה, כדאי גם לדעת שהאזור הזה מאוד ידוע בשל הארכיטקטורה הקולוניאלית ובנופים עוצרי הנשימה של ההרים שמסביב סן קריסטובל. העיר המקסימה הזו, שמצליחה בכל שנה מחדש למשוך אליה המוני תיירים, מושכת מטיילים מכל העולם שבאים לחוות אטרקציות ייחודיות, נופים שנלקחו מהסרטים והמון חוויות ייחודיות לאזור זה.

המלצה מאיתנו, כדאי מאוד לחוות ולטעום את המטבח הייחודי של האזור (התכוננו לטעמים מאוד חריפים ומתובלים באקסטרים). ואם כבר נגענו בענייני אוכל, באזור הזה תמצאו לא מעט שווקים מאוד מיוחדים הכוללים לא רק מזון, אלא מוצרים מאוד מגוונים. השווקים התוססים באזור הם חלק ממה שמושך המוני תיירים בכל שנה.

איך מגיעים לסאן קריסטובל?

ניתן להגיע לסאן קריסטובל בדרכים שונות, כאשר רוב התרמילאים בד"כ מגיעים מאזור גוואטמלה, חצי האי יוקאטאן וכו'. אם אינכם בעיצומו של טיול תרמילאים, אתם יכולים להגיע ישירות משדה התעופה הקרוב אשר ממוקם ב- Tuxtla Gutierrez.  שדה התעופה נמצא במרחק של כשעה נסיעה במונית.

אם אתם צריכים טיפים נוספים לביקור באזור זה, אנחנו ממליצים לפנות לכל סוכנות נסיעות, לקבל מידע ולסמן V על האטרקציות והאזורים הכי מתבקשים. בחודשי ספטמבר ואילך, עשוי להיות מעט קריר בלילות, התלבשו היטב.