אפריל 29, 2024
איך שומרים על הזוגיות

איך שומרים על הזוגיות?

בכתבה הבאה, נזכיר כללים, טיפים ועצות, שיעזרו לכם לשמור על זוגיות מאושרת ובריאה.
הכתבה בשיתוף עם g69 חנות סקס פתח תקווה.

מוכנים? אנחנו מתחילים!

שמרו על הקשר שלכם

גם כאשר יש לכם עומס עם הילדים ועם העבודה, עליכם להקדיש זמן להיות ביחד. כמו כן, עליכם להיות מחויבים להצלחה של הזוגיות שלכם. כאשר שניכם תתייחסו לקשר שלכם ברצינות, אתם תראו שהזוגיות תהיה יציבה ובריאה לאורך זמן. אל תתנו לפרנסה, לילדים ולקריירה שלכם לקחת מכם את הזמן שלכם כזוג. עליכם להמשיך להיות החברים הכי טובים ועליכם להמשיך גם להתעניין ולשתף בדברים שעוברים עליכם והכי חשוב – עליכם גם להיות מעורבים בחיים אחד של השני.

קחו רגע לעצמכם

שמרו על הביחד שלכם, אבל נסו גם למצוא זמן לעצמכם. כלומר, זמן שאתם מקדישים אך ורק עבורכם. הלבד, המסתוריות וגם הריחוק, יכולים רק לעשות טוב לזוגיות שלכם ולייצר געגוע.
לדוגמה, אם בן או בת הזוג רוצים לצאת לחופשה בלעדיכם, פרגנו להם ועודדו אותם לעשות זאת.

השלימו כמה שיותר מהר

אם רבתם או כעסתם, נסו שלא לחכות יותר מדי עם זה והשלימו כמה שיותר מהר (אל תלכו לישון עם כל הכעסים). עליכם גם לדעת לריב נכון, להיות מודעים לחולשות ולחוזקות של הצד השני וכמובן עליכם גם לנסות להיות חיוביים ולא רק להטיח האשמות כל הזמן. קשיים פותרים ממקום מעריך וגם שוויוני ולא ממקום שיגרום להורדת ערכו של הצד השני. אגב, אם תצליחו להכניס חוש הומור לקונפליקטים שלכם, אתם תרוויחו לא רק את עצמכם אלא גם את הזוגיות שלכם.

טפחו כמה שיותר את חיי המין שלכם

קחו בחשבון שעם הזמן, המשיכה המינית דועכת. מה שכן, אם תקדישו לה זמן ותקפידו על פעילות מינית, אתם תראו שתוכלו לשמור על הזוגיות שלכם ולהבעיר את האהבה מחדש.

מצאו דברים ששניכם אוהבים

אין ספק שזמן משותף, הוא מצרך יקר. על כן, כדאי לצקת לתוכו תוכן שעושה טוב לשניכם.
תוכלו לעשות דברים ששניכם אוהבים כמו, לצפות בסרט, לראות הופעה של זמר או להקה אהובים, לצאת למסעדה, לטייל בחוף הים, להתאמן ביחד ועוד.

הפתיעו עם מתנה קטנה

חשבו אחד על השני והראו זאת. תוכלו להפתיע עם שוקולד, פתק חמוד או מתנה קטנה שתשימו על הכרית של בן או בת הזוג. כל המחוות הקטנות הללו, יראו לצד השני עד כמה הוא משמעותי וחשוב עבורכם.

כמה מילים לסיכום…

יש עוד המון כללים, טיפים ועצות שתוכלו ליישם על מנת שתוכלו לשמור על הזוגיות שלכם. בינתיים, נמליץ לכם להתחיל עם יישום של כל הכללים והטיפים שהוזכרו לעיל. אנחנו מבטיחים לכם שאתם תוכלו לראות שינויים חיוביים בזוגיות שלכם. זכרו, זוגיות צריך לטפח ומומלץ להשקיע בה כמה שיותר.