אפריל 30, 2024
טיפים לבחירת מוצרי פרסום

טיפים לבחירת מוצרי פרסום

במידה ואתם מעוניינים לקדם וגם לשווק את המותג שלכם ובכלל את המוצרים שאתם מציעים ללקוחות, מומלץ שתעשו זאת באמצעות מוצרי פרסום. על מוצרי הפרסום תוכלו לציין פרטים בסיסיים כמו, הטלפון, הלוגו והסלוגן שלכם. אם אתם מתקשים בבחירת מוצרי הפרסום, נמליץ לכם להמשיך בקריאת הכתבה הבאה. בכתבה, יוצגו טיפים יעילים שיסייעו לכם לבחור את מוצרי הפרסום המתאימים ביותר עבור העסק שלכם.

הכתבה בשיתוף עם חברת פרסום תבור המציעה מגוון מוצרי פרסום.

טיפ מס' 1 – הגדירו את הקהל הפוטנציאלי שלכם

לפני שאתם ניגשים לבחור מוצרי פרסום, חשבו למי אתם רוצים לחלק אותם. הכוונה היא שעליכם לחשוב מיהו הקהל הפוטנציאלי שלכם. מעבר לכך, פרמטר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא זמן חלוקת המוצרים. לדוגמה, במידה ואתם מתכננים לחלק את מוצרי הפרסום בעונת הקיץ, אז כדאי לבחור מוצרים כמו צידנית קירור ממותגת, מגבת ממותגת, מחצלת חוף ממותגת ועוד. במידה ואתם מתכננים לחלק את מוצרי הפרסום בעונת החורף, אז כדאי לבחור מוצרים כמו, כוס תרמית ממותגת, מטרייה ממותגת וכו'. נסו גם להתייעץ עם הצוות המקצועי של החברה ממנה אתם רוצים לבצע את הזמנת המוצרים. תהיו בטוחים שהצוות יסייע לכם בהתאמת המוצרים הנכונים.

טיפ מס' 2 – התמקדו בכמות המוצרים שתרצו להזמין

לפני שאתם מזמינים את המוצרים, חשוב שתחשבו על הכמות הדרושה. חשוב לציין שככל שתהיה כמות גדולה יותר של מוצרים, כך גם תוכלו לקבל הנחה גדולה יותר ולהוזיל משמעותית את המחיר שתשלמו על כל מוצר. אל תשכחו גם לבצע השוואת מחירים. יכול להיות שתגלו פערים במחירים בין חברה אחת לאחרת. מומלץ לקחת הצעות מחיר מ-2 חברות שיש עליהן המלצות.

טיפ מס' 3 – הגדירו תקציב

חשוב מאוד להגדיר תקציב. כך תוכלו להיות בטוחים שלא תחרגו מהתקציב שהגדרתם ושאתם אכן מצליחים לעמוד בו. היתרון הגדול כאשר מדובר על מוצרי פרסום הוא שיש המון מוצרים שתוכלו לבחור וטווח המחירים הוא רחב ולצד המוצרים היקרים, אפשר גם למצוא מוצרים זולים שיכולים להתאים לתקציב.

טיפ מס' 4 – בחרו מוצרי פרסום ייחודיים

עליכם לבחור מוצרים שיהיה מקוריים ושימושיים. במידה והצלחתם לבחור כאלה, הרי שהצלחתם להשיג את המטרה ובגדול.

רעיונות למוצרי פרסום

להלן רעיונות למוצרי פרסום מדליקים בתקציב נמוך:

-בקבוקי ספורט – מוצר שיכול להתאים לכל קהל יעד ולאו דווקא לספורטאים.

-עטים – מוצר שהולך עם הלקוחות בכיס לכל מקום.

-תיקי אלבד – יש להם המון יתרונות בהשוואה לתיקים אחרים שכן הם קלים, אפשר לאחסן בהם המון פריטים ומבחינה עיצובית אין ספק

שהם יכולים להתכתב עם המון טרנדים אופנתיים.

-דיסק און קי – אחד המכשירים השימושיים וכזה שמתאים למגוון קהלים.

-מחברות ממותגות – אנחנו מבטיחים לכם שהלקוחות ישמחו לקבל את המוצר הזה, שכן אפשר לכתוב בו סיכומי פגישות, תזכורות והוא אפילו יכול לשמש כיומן עבודה.

שורה תחתונה

בפעם הבאה שתבחרו מוצרי פרסום, אנחנו בטוחים שתזכרו בטיפים שלנו. אל תשכחו ששווה להשקיע במוצרי פרסום שכן כך תוכלו לייעל עוד יותר את השיווק והפרסום שלכם. שיהיה בהצלחה!